Guten Morgen

Måste börja med att be om ursäkt till alla fans och till dig Glenny för knapert bloggande från mitt håll. Ursäkta mig, det ska förhoppningsvis inte ske i framtiden igen. Igår körde jag bil. Länge, för långt och vilse. Som tur var hade jag Glenny och vår vän Anna med i bilen. Resan från Åkersberga till Strängnäs skulle tagit en timma och tjugio minuter. För oss tog det tre timmar och en kvart... Men nu är vi iaf här! Hos vår vän Linnea vars mor precis köpt en herrgårdsliknandeslottsvilla. Anna och Glenny ligger fortfarande och sover, jag undrar vad Linnea gör? Funderar på att väcka Anna och Glenny på ngt obehagligt sätt för att ta reda på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0