Dikt till Glenny

Glen Glen  du käre Glen,  du är en kul vän. Men för att våra trogna läsare ska förstå, måste jag säga att du är mer än tillåtet svår att nå. En morgon blir till dag, en dag blir till natt och ändå fortsätter du gömma dig likt en skygg katt. När jag inte får tag i dig kan det ibland såra mig. Om jag riktigt ledsen skulle bli, är jag rädd för att göra något dumt i ett försöka glömma min besvikelse och slutligen drabbas av kli. Men jag ska då aldrig sluta kämpa, för jag är ju trots allt Glempa. Det är väll tur att jag så envis är, annars kanske vår vänskap aldrig hade sett ut såhär. Du är min bästa vän, på delad plats med Ben. (Anledningen till 85 sidvisningar var denna bloggs nya fräscha vackra design som en av våra trogna läsare har kommenterat. Tack du fina Mikaela!) / Glempa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0